utorok 11. septembra 2012

Únava či choroba?



03.09. 2012

5. deň v Tonj
Neviete si predstavit pomalost tohto internetu. 35 minut len otvaram gmail, nehovoriac o nacitavani dat. Stahovat nie je mozne ani vo sne :P Som rada, ze aspon posielam to, co posielam :)
Myslim na vas vsetkych hocikedy v modlitbach :)

     Dnes bol zvláštny deň. Cítila som sa unavená, cez deň som si potrebovala zdriemnuť, necítila som sa dobre. Napadlo mi, či som už mohla dostať maláriu aj ja, keďže komárom sa tu ubrániť nedá. John sa zo svojej malárie dostal. Dnes sa už smial a všade bol s nami. Jamesovi sa stav dnes práveže zhoršil. Bol v nemocnici, poležal si, ale necíti sa stále dobre. Navyše má skúškový týždeň a nevládze sa učiť. Modlím sa za neho, aby mu to všetko dobre dopadlo. Vyzerá smutne, je menej zhovorčivý, ale vďačný, ak nie je sám.
      Moja malátnosť môže byť prirodzeného pôvodu. Už som deviaty deň mimo domovských podmienok. Možno telo práve teraz začína cítiť zmenu. A možno nie. Možno som len unavená zo slnka, aj keď nosím na hlave šatku. Slnečným lúčom sa vyhnúť nedá a tu má slnko silné účinky. Neopaľuje veľmi. Ale prehrieva. Nič mimoriadne sa dnes nestalo. Užívala som si miesto, kde sa nachádzam s ľuďmi, s ktorými som. Stále sa snažím porozumieť ich africkému akcentu. Je to naozaj ťažké. Ale rozprávam a oni vravia, že mi všetko rozumejú, a smejeme sa na tom... takže... tak :) Vidím v nich dočasnú rodinu, dočasné spoločenstvo, priateľov... Sú to bratia, na ktorých sa dá spoľahnúť. Aj keď... uznajme si - každý máme svoje chyby ;)
Takže aj keď sa nič mimoriadne nestalo, to, čo sa deje, je mimoriadne darované :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára